De Grote Clubactie: Tussenstand

Op 21 september zijn we met vv Nieuwerkerk weer gestart met de Grote Clubactie. Met deze actie, waarbij je loten kunt kopen, hopen we weer veel geld binnen te halen voor vv Nieuwerkerk. Het doel van dit geld: de renovatie van de kantine en de vernieuwing van het kantinemeubilair. Vorig jaar is de opbrengst daar ook al aan ten goede gekomen en dit jaar is dat ook zo. Met het geld van beide jaren hopen we aankomend seizoen de kantine een mooie opfrisbeurt te gaan geven!

Tot nu toe is de opbrengst € 11.748. Hiermee zijn we uiteraard al erg blij mee!

Tot en met 4 november kun je nog loten kopen. Koop dus een lot voor mooie prijzen en geef steun aan vv Nieuwerkerk. Online kan dit via deze link: Koop een lot!  Op 19 november is de trekking, dus hou deze pagina in de gaten als je een lot hebt gekocht. Meer informatie over De Grote Clubactie vind je hier: De Grote Clubactie

Let op: Op zaterdag 2 november kunnen de boekjes worden ingeleverd en de verkochte loten worden doorgegeven. Dit kan in de bestuurskamer tussen 9.00 uur en 13.00 uur!

De Commissie Grote Clubactie,

Hein, Jenny en Thijs