Meld je aan voor de Scheidsrechterscursus op 21 november!

Op donderdagavond 21 november organiseren we weer een cursus om verengingsscheidsrechter te worden. Vind je het leuk om te leren hoe het is om scheidsrechter te zijn? En om een wedstrijd bij vv Nieuwerkerk in goede banen te leiden? Meld je dan aan op arbitrage@vvnieuwerkerk.nl!

Tijdens de cursus leggen we alle spelregels uit en gaan we in op praktijksituaties. Naast de cursusavond is er ook nog een praktijkgedeelte, waarin je een wedstrijd leidt als scheidsrechter en je wordt begeleid door een ervaren scheidsrechter. Ook tijdens je eerste wedstrijden die je daarna fluit word je begeleid door een scheidsrechter. Uiteraard zorgen we voor alle benodogdheden zoals een tenue, fluit en kaarten als je daarna besluit om door te gaan als scheidsrechter.