Mutaties overschrijvingsperiode vv Nieuwerkerk Zaterdag 1

De overschrijvingsperiode, die afgelopen zaterdagnacht 15 juni sloot, heeft voor de Zaterdag selectie van vv Nieuwerkerk de navolgende mutaties opgeleverd:
Komende spelers:
Joran van Opstal (SVS Capelle)
Mayles Glen (Zuidland)
Rens Herweijer (Steeds Hooger)
Kort voorstellen:
Joran van Opstal: Laatst gespeeld bij SVS. Voor ons geen onbekende, tegenstander in voorgaande seizoenen. Drijft als buitenspeler menig verdediger tot wanhoop.
Mayles Glen: laatst gespeeld bij vv Zuidland. Voorheen bij FC Binnenmaas en daarmee bekend met en bij ons als tegenstander. Bestrijkt de gehele linkerflank, is vergelijkbaar met Denzel Dumfries.
Rens Herweijer: laatst gespeeld bij Steeds Hooger. Voor ons geen onbekende, heeft feitelijk geen introductie nodig want keert na 1 jaar terug bij vv Nieuwerkerk. Zijn inzet en onverzettelijkheid gaan ons komend seizoen helpen.
Rens Herweijer
Vertrekkende spelers:
Daarnaast vertrekken de onderstaande spelers bij vv Nieuwerkerk. Wij bedanken hen voor hun inzet afgelopen seizoen(en).
Bijzondere aandacht voor de spelers met jarenlange staat van dienst bij de club, Rowendy, Bart, Remco, Bilal en Rick.
Vince van Dongen (stopt)
Rowendy Schoop (stopt)
Bart Meeske (stopt)
Rick Kramer (CKC): Na jarenlang als buitenspeler bij vv Nieuwerkerk in de voorgaande seizoenen te hebben bijgedragen aan het succes van zaterdag 1 gaat Rick nu komend seizoen als een wervelwind langs de lijn in Capelle bij CKC. Wij wensen hem daarbij veel sportief succes.
Ayrton Verlaan (Cion)
Ivanildo Misidjan (HBSS)
Bilal Ouahabi (gedurende seizoen gestopt)
Remco Langerveld (gedurende seizoen gestopt)
Namens Henry Rutten
Bestuurslid Technische Zaken

2 Replies to “Mutaties overschrijvingsperiode vv Nieuwerkerk Zaterdag 1”

1. Bedankt voor bovenstaande informatie! Ik hoorde trouwens dat ook Rick Kramer niet meer bij VVN zal spelen omdat hij naar CKC gaat. Klopt dat?
    En wat ik jammer vind is dat Remco Langerveld die zo lang bij VVN heeft gespeeld (en zeer verdienstelijk!!) geen mooi
    afscheid heeft gekregen om welke reden dan ook, mogelijk wilde hij zelf niet maar het blijft jammer. En bij deze:
    Remco: bedankt voor vele mooie voetbaljaren!!!

2. Fijn dat het ontbreken van de naam van Rick Kramer is hersteld want 22 jaar bij VVN voetballen en dan bij vertrek ‘vergeten worden’ zou niet goed zijn!