Samenwerking vv Nieuwerkerk en Feyenoord Academy

Hoe mooi is het om als één van de grootste clubs van West 2 te verbinden als partner aan Feyenoord Academy.

vv Nieuwerkerk heeft jaren terug de switch van de zondag naar de zaterdag gemaakt.

Tegelijkertijd is een beleidsplan gemaakt, met als doel om vanuit de jeugdopleiding de doorstroom van spelers naar het eerste elftal te verbeteren.

Het is de ambitie van vv Nieuwerkerk om onze voetbalopleiding verder te professionaliseren en daarmee de kwaliteiten van zowel spelers als trainers te verhogen.

Wij denken samen met Feyenoord Academy de komende jaren op technisch en organisatorisch gebied stappen vooruit te kunnen maken.

De samenwerking met Feyenoord Academy partners biedt mogelijkheden tot kennisdeling, dat is voor ons als amateurclub een toegevoegde waarde, die ons in onze ambitie gaat helpen.

‘We zijn blij dat we met VV Nieuwerkerk een volgende samenwerkingspartner mogen verwelkomen,’ zegt Remco Heerkens, Coördinator Academy Partners van Feyenoord. ‘Dit betekent dat we met één van de grootste clubs van het district West 2 een samenwerkingsverband aangaan en hun gaan helpen met de uitdagingen op technisch en organisatorisch vlak.’

Henry Rutten – Bestuurslid Technische Zaken