Ton wordt Son

Wij zoeken jou!

Maar eerst zal ik mij even voorstellen, mijn naam is Sonja, ik ben 39 jaar oud en moeder van twee kinderen, Zoë 9 jaar en Dylan 11 jaar. Zij voetballen allebei ook bij vv Nieuwerkerk. Volgend seizoen in de MO11 en de JO12. Zelf heb ik afgelopen twee seizoenen gespeeld bij Vrouwen 2.

Af en toe help ik op de zaterdagen ook zelf al eens mee in de kantine, achter de bar of in de keuken.

Maar nu ga ik enkele grote taken van Ton overnemen in de kantine, dat gaat alleen niet zonder de hulp van jullie!

Daarom ben ik ook op zoek naar mensen die het leuk vinden om onze club te helpen. Met het wegvallen van een vaste groep vrijwilligers hebben wij komend seizoen echt dringend mensen nodig. Ben je 16 jaar of ouder en lijkt het jou nou leuk om af en toe te helpen en iets bij te verdienen of misschien wel met meer regelmaat. Laat het mij dan weten. Spreek mij vooral aan of neem contact met mij op via de vereniging: algemenezaken@vvnieuwerkerk.nl, ik ga graag met je in gesprek over de mogelijkheden die je hebt!

Samen kunnen wij de kantine open houden en zorgen voor veel gezelligheid bij deze mooie vereniging.

Ik reken op jullie.

Sonja

2 Replies to “Ton wordt Son”

1. Hallo Sonja,
    Graag zou ik wat meer informatie ontvangen.
    Ik ben wel geïnteresseerd in een paar uur per week bar dienst te draaien.
    Vast bedankt
    Met Vriendelijke groet,
    Christien van Gemert.

2. Beste Christien,

Hartelijk dank voor je interesse, dat wordt zeer gewaardeerd. Sonja zal per mail contact opnemen op het opgegeven mailadres.

Mvg,
    Ralph Maassen