Zeer dringend kantinetoppers gezocht: MELD JE AAN!!

Beste leden,

Zoals iedereen uitgebreid heeft kunnen lezen heeft Ton Boonekamp na heel veel jaren kantinebeheer afgelopen zomer een stap terug gedaan en is Sonja Blaauw sinds kort de nieuwe kantinebeheerder van vv Nieuwerkerk.

Sonja heeft echter wel de hulp van de leden nodig om de kantine draaiende te kunnen houden en iedereen van een hapje en drankje te kunnen voorzien op de club.

We doen daarom een DRINGENDE oproep aan IEDEREEN om zich aan te melden om op regelmatige basis een kantinedienst te draaien. We werken met een digitaal rooster waar iedereen naar eigen keuze een openstaande dienst in het kantinerooster kan kiezen, zodat je zelf een grote mate van vrijheid hebt om je diensten te kiezen. Je krijgt voor de gewerkte uren ook een financiele vergoeding. Aanmelden kan vanaf 16 jaar.

Voor overige informatie en aanmelden kun je terecht bij Sonja Blaauw: 06-40231730 of aanmelden kantinedienst

We rekenen op jullie hulp om de kantine draaiende te houden binnen vv Nieuwerkerk!!!